Lokale promotie met Almere City

Nieuws | 4 oktober 2021

Geschreven door Maarten van den Branden

Almere City en Albert Heijn presenteren in samenwerking met ons bedrijf het enige echte stickerverzamelalbum van Almere City. Supporters kunnen voetbalplaatjes sparen van spelers, clubiconen, historische en mooie momenten van Almere City. De verzamelactie gaat maandag 4 oktober van start. De plaatjes zijn vanaf dat moment verkrijgbaar bij de 12 Albert Heijn filialen in de stad. 

In het speciaal voor de actie ontworpen spaaralbum zijn uiteraard veel herinneringen, maar ook topspelers uit de historie van de Almere City te verzamelen. De samenwerking met verschillende Albert Heijn supermarkten uit Almere is maakt dat het een unieke lokale promotie is geworden, waar we met alle andere betrokkenen trots op zijn.

Het verzamelalbum is onderverdeeld in verschillende categorieën. Zo is er een onderdeel volledig gewijd aan spelers uit de eerste selectie maar komen ook de jeugdteams aan bod. Mooie herinneringen kunnen door de supporters opgehaald worden met bijvoorbeeld de plaatjes over historische wedstrijden.

Actiemechanisme

De voetbalplaatjes zijn te verkrijgen bij maar liefst 12 Albert Heijn filialen in de stad. Bij elke €10,- aan boodschappen ontvangt de klant een setje voetbalplaatjes. De spaaractie loopt van maandag 4 oktober tot en met zondag 28 november.

Door de actieperiode heen zijn er verschillende acties bedacht om ervoor te zorgen dat iedereen de kans krijgt om alle plaatjes bij elkaar te sparen. Ook hebben we de site www.mijnalmerecityplaatje.nl  geactiveerd, waar de klanten en/of supporters een speciale sticker zelf kunnen bestellen! Deze sticker kan in het verzamelalbum geplakt worden. Aan het einde van de actieperiode is er tot slot nog een ruildag in het Yanmar Stadion rond de wedstrijd Almere City – FC Eindhoven, op 3 december.

Unieke samenwerking Albert Heijn

De samenwerkende Albert Heijn winkels van de concerns Bun en Weernekers, samen met Europahaven en de filialen, maken dat het een unieke actie is. ,,Met een stickerverzamelboek hoort Almere City er nu echt bij,” aldus Jeffrey Schouten, Accountmanager bij Tomorrow. ,,Uiteindelijk zijn alle samenwerkende partijen meer dan een half jaar bezig geweest om dit grote project te kunnen realiseren. Het resultaat is fantastisch. Ons voornaamste doel was om een grootse lokale promotie op te zetten, wat in onze ogen meer dan gelukt is.”

Terug

Tomorrow is een handelsnaam van Goodfield Management B.V.

© Tomorrow Local Promotion Services - 2021