Tomorrow en Localty overgenomen door Detail4Retail

Nieuws | 07-06-2021

Geschreven door Pieter Goedbloed

Op 28 mei jl. heeft Detail4Retail Company de aandelen overgenomen van Goodfield Management.

Detail4Retail is gevestigd in Tilburg en verzorgt voor (lokale) supermarkten door heel Nederland en België een breed scala aan beloningscampagnes en belevingen op en rond de winkelvloer. Met dit brede unieke aanbod helpen zij supermarkten klanten aan te trekken en échte fans van hen te maken. Goodfield Management uit Rotterdam is de vennootschap achter de handelsnamen Tomorrow en Localty. Tomorrow verzorgt voor supermarkten in binnen- en buitenland lokale sportplaatjesacties, historische plaatjesacties en acties rondom gepersonaliseerde clubartikelen. Localty ondersteunt lokale supermarkten in hun activiteiten op het gebied van sociale media. Detail4Retail, Tomorrow en Localty blijven in de markt opereren onder hun eigen namen en kunnen als groep voor iedere klant een compleet lokaal promotieplan opzetten en uitvoeren. Samen werken de drie entiteiten onder de vlag van Local Loyalty Group.

Detail4Retail werd op 21-12-2018 opgericht door 4 managers die allen een ruime ervaring hebben in marketing en food retail. Leon Elders, Darek Koster, Frank Woltering en Léon van Reijmersdal hebben hun ervaring en kennis op het gebied van lokale promotie voor supermarkten weten te bundelen in Detail4Retail. Met spaarcampagnes van bekende merkartikelen, acties met lokale bigshoppers en historische mokken en lokale evenementen voor supermarkten, wordt sinds de oprichting van Detail4Retail een steeds groter groeiende klantenkring bediend in zowel Nederland als België. De successen in de markt maakten een flinke groei van het medewerkersbestand noodzakelijk. Detail4Retail heeft inmiddels een 30-tal medewerkers in dienst en is daarnaast trotse (mede-)eigenaar van The Mountain Fox en Tobe Sales Uden. Jaarlijks worden het pakket met spaarcampagnes en de licenties voor bekende merken geactualiseerd, zodat supermarkten steeds weer nieuwe en aantrekkelijke acties kunnen aanbieden aan hun klanten.

Goodfield Management B.V. werd in 2007 opgericht door Pieter Goedbloed en Ron Veldman, maar was al sinds 1996 actief onder de naam Tomorrow. Vanaf 2009 startte Tomorrow als eerste bedrijf in Nederland met het verzorgen van lokale voetbalplaatjesacties voor supermarkten. Al snel bleek dit concept ook geschikt voor andere sporten en ontstond daarnaast interesse vanuit andere Europese landen. Inmiddels wordt deze MyClubStars actie door honderden supermarkten ingezet en wensen veel van deze klanten een dergelijke actie iedere 3 tot 4 jaar te herhalen. Tomorrow ontwikkelde daarna actieconcepten voor historische plaatjes (Verzamel Historie) en voor het sparen van gratis gepersonaliseerde clubartikelen (MyClubStore). Met lokale plaatjesacties werd ook nog een vertaalslag gemaakt naar evenementen en dierentuinen. De activiteiten van Localty gingen in 2015 van start en met een goed ontwikkeld pakket aan services, ontzorgen zij sindsdien lokale supermarkten bij de inzet van sociale media en online toepassingen Met haar labels Tomorrow & Localty is Goodfield Management de werkgever van 27 medewerkers in Nederland.

Detail4Retail, Tomorrow en Localty blijven ieder onder hun eigen naam opereren in de markt, maar vormen samen de Local Loyalty Group. Deze groepsnaam werd al in september 2020 gelanceerd. Door de aandelenovername kan de groep nog slagvaardiger en krachtiger opereren in de markt en haar missie om ‘voor iedere supermarkt een compleet en succesvol lokaal promotieplan te realiseren’ nog beter invulling gaan geven. Pieter Goedbloed en Ron Veldman blijven betrokken bij de verkoopwerkzaamheden van Tomorrow.

Terug

Tomorrow is een handelsnaam van Goodfield Management B.V.

© Tomorrow Local Promotion Services - 2021